12 Temmuz 2012 Perşembe

KABAKLI HAVUÇLU YOĞURTLU SALATA


         
                   Uzun zamandır ne yazabiliyordum nede tarif yayınlayabiliyordum affedin beni :) Bundan sonra yavaş yavaş tarifler eklemeye çalışacağım..Bu salatayı ilk defa denedim ama çok beğendim.hafif ve pratik...Evinizdee malzemeniz varsa hemen yapabileceğiniz şık bir ikram...


Malzemeler :

2  iri boy kabak
2 boy havuç
2 yemek kaşığı mayonez
4 yemek kaşığı yoğurt
isteğe bağlı dereotu
7-8 tane havuç ezilmiş
2 diş sarımsak
az tuz
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı su


Yapılışı....

havuç ve kabakları rendeleyip 1 çay bardağı ve yarım çay bardağı yağ ile yumuşayana kadar kavuralım...kabaklar su verir ise 1 yemek kaşığı un ile toparlayalım....

havuç ve kabak dışında kalan malzemeleri bi kasede karıştıralım ve soğuyan kabaklarımızla birleştirelim :)

bu kadar :)

afiyet olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder