8 Aralık 2013 Pazar

FIRINDA KUZU İNCİK

                          FIRINDA KUZU İNCİK



                        Herkese merhaba...Zaman olarak uzun aralar veriyorum ama fırsat bulamıyorum yayınlamaya
kusura bakmayın :)
                        Bebeğime kemik suyu çıkartmak için aldım kuzu incikleri...Kaynatıp suyunu aldıktan sonra
kendimize yemek yaptım.
           
               Herkese afiyet olsun..Çok lezzetli oldu..Ben iki kişilik yaptım yani 2 kuzu incik ..Kişi başına bir  incik..


Malzemeler:

 
İki adet kuzu incik
2 havuç
1 patates
6 arpacık soğan
2 diş sarımsak
zeytinyağı ve tereyağı çok az
toz kırmızı biber
tuz
karabiber
kekik
pulbiber
yarım yemek kaşığı salça
1 su bardağı et suyu

Yanınada arpa şehriye pilavı....


Yapılışı..


Yaklaşık 2 saat incikleri kaynattım pişene kadar...Suyunu bir kenara ayırıp yağları kızgın tavada erittim ve baharatladığım kuzu incikleri her tarafı kızarana kadar ters düz yaptım ..Aynı tavada doğradığım havuç,patates,arpacık soğan ve sarmısakları kızarttım.

Fırın kabına etlerimi ve sebzelerimi koyduktan sonra et suyuna yaptığım salçayıda ekledim..
Isıltılmış 200c lik fırında yaklaşık 20-25 dk pişirdim..

 Güzel bir arpa şehriye pilavı ile servis ettim..Çok lezzetli oldu ve çok şık..

Yılbaşı sofraları için düşünebilirsiniz..gösterişli ve çok basit bir yemek..

Afiyet olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder