22 Ağustos 2013 Perşembe

                         KISIR

 

 

                Herkese merhaba...nasılsınız ben çok iyiyim :) Çok 

         severek yaptığım kısır tarifimi paylaşmak istiyorum sizlerle :)


Malzemeler :

 

istenilen miktarda bulgur ben 1 su bardağı yapıyorum 4 kişiye tadımlık yetiyor :)

 

1 su bardağı ince kısırlık bulgur

yeterince sıcak su ( ıslatmak için)

yeterincez tuz 

1 tatlı kaşığı domates salçası

1 tatlı kaşığı biber salçası

 

bulgurumuzu ıslayıp,şişmesini bekliyoruz...sonrasında tuz ve salçayı ilave edip iyice yediriyoruz bi kenarda soğumaya bırakıyoruz..

 

iç malzemesi size kalmış benim favorim olmazsa olmazlarım şunlar ;

taze soğan

taze nane

kimyon

pulbiber

kuru nane

limon

yağ

isteğe bağlı nar ekşisi

 

bulgurla harmanlayıp ikram ediyoruz..ama kimyon ve taze naneyi kesinlikle deneyin muhteşem bir lezzet çıkıyor ortaya..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder