12 Mayıs 2014 Pazartesi

BEBEKLER İÇİN ENGİNAR ÇORBASI

             BEBEKLER İÇİN ENGİNAR ÇORBASI

            Güzel bir pazartesiden herkese MERHABA :)  Ben çok iyiyim umarım sizde iyisinizdir :)

Güzel kızım artık yaşını doldurdu çorba denemeleri ile daha farklı sebzeleri tatmasını istiyorum.Kış sebzeleri artık raflardan kalkmaya başladı sıra yenilerinde ...

             En faydalı bulduğum sebzelerin başında gelen Enginar severek yediğimiz bir sebze.
             Kızımda nasiplensin istedim....
    
          Geçelim tarife ...

Malzemeler:

1 ufak boy enginar
yarım havuç
yarım patates
1 diş sarımsak
1 ufak boy soğan ( ben arpacık attım3-4 adet )
hakiki z.yağı
dereotu ( evde yoktu ben katamadım)
kemik suyu yada tavuk suyu evde ne varsa ama bulyon değil !

Yapılışı:

Enginar,havuç ve patatesi küp küp doğrayın
zaytinyağında soğan ve sarımsakları bikaç çevirin
içine doğradığımız sebzeleri varsa dereotunu ekleyin
kemik suyunuda ilave edip ( kemik suyunda tuz var diye ben artı tuz eklemedim siz az tuz atmaya gayret gösterin )
kısık ateşte enginar yumuşayıncaya kadar pişirin.

ben asla blendır kullanmadım.elekten ezip geçiriyorum.

Kuzularımıza afiyet olsun yarasın şifa olsun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder