2 Şubat 2012 Perşembe

ŞEKER HAMURLU KURABİYELERİM :)



































         Çok severek yaptığım hem hobi hem yedek bi iş olarak yaptığım...zamanın nasıl geçtiğini bile bilmiyorum bunları yaparken....bazen yetiştirmek için sabah 04.00 lere kadar eşimle  beraber çalıştığımızı bilirim..eşimin hakkını asla ödeyemem...o olmazsa belkide kimi zaman yetiştiremem....

        Sipariş alıyorum ve keyifle hazırlayıp güzel süslenmiş bir şekilde gönderiyorum alıcılara...

       Blog takipleri yapa yapa videolar izleyerek kimi zaman sorular sorarak fotoğraflara bakarak öğrendim bu işi....daha sonra ilerletmek için kursuna gittim.Sevgili müge ablacığımın kursuna ' MÜGE HÜNER ' .

       ÖĞRENMEK İSTEYEN VE SİPARİŞ VERMEK İSTEYEN OLURSA HER KONUDA YARDIMCI OLURUM...

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok güzel görünüyorlar.Ertuğrul Sağlamer

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim hocam :)

    YanıtlaSil